BOLU İZZET BAYSAL 3.ULUSLARARASI MUTFAK GÜNLERİ

Merhabalar;

Biz blogger arkadaşlarımız ve sevgili Elif @chefelifcitak organizasyonu ile aşçılarıyla ünlü şehrimiz Bolu  da bu yıl 3.DÜZENLENEN BOLU İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI MUTFAK GÜNLERİ ETKİNLİĞİ nin konuğu olduk.

BOLU İZZET BAYSAL 3.MUTFAK GÜNLERİ

Blogger arkadaşlarımız ve şefimiz ile birlikte cuma sabah erken saatlerde yola çıktık.Çok keyifli ve uyumlu bir yolculuk oldu.İnanın nasıl geçtiğini hiç birimiz anlamadık.Kahvaltı etmek için çok güzel BERCESTE BOLU DAĞI RESTORANT ta mola verdik.Yeşillikler içinde,kuzuların,tavukların,ördeklerin özgürce dolaştığı ,çocuklar için  oyun parklarının bulunduğu ve hiç ayrılmak istemeyeceğiniz harika bir mekanda güzel bir kahvaltı yaptık.Bu doğal güzellikler kaçırılır mı ;tabii bol bol fotoğraf çektik.

Bolu Valiliği , Bolu Belediyesi ,Türk İşbirliği ve Koordinasyon  Ajansı (Tika ve Yeniçağa Profesyonel Aşçılar Derneği ( Yepad ) işbirliğiyle ,bu yıl 3. sü düzenlenen İzzet  Baysal Uluslararası  Mutfak Günlerinin açılışına tanıklık ettik.3 gün süren  mutfak günleri 28 nisanda başladı.30 nisan pazar günü kapanış töreni ile sona erdi.

Bolu şehir meydanında kurulan seyyar mutfaklarda , Mısır , Azerbaycan ,Romanya , Ukrayna ,  Kuzey Kıbrıs  Türk Cumhuriyeti  ve Türkiye'den 450 yarışmacı katıldı.Yarışmaların Jüri üyeliğini  36 ülkeden gelen yabancı şefler yaptı.

Mutfak günleri kapsamında Üniversite,lise,şef ve engelli kategorisinde yarışan  yarışmacılar  tavuk , balık , kuzu , dana eti , Osmanlı mutfağı ,makarna , tatlı ve yöresel yemekler kategorilerin de yarıştılar.

Bolu Belediye Başkan yardımcısı Emine Davarcıoğlu ,bizleri makamında ağırladı ve mutfak günleri ve Bolu hakkında bize bilgiler verdi.Sorularımızı cevaplandırdı.

Daha sonra akşam yemeği için Bolu 'nun doğa harikası göllerinden biri olan GÖLCÜK'e geldik.Vee tablo gibi duran manzara ,bizi bizden aldı.Tam güneş batarken yakaladığımız resimler çok güzel bir hatıra olarak kalacak.

Yemekten sonra ki durağımız ise M.R.T PANORAMA BUTİK OTEL oldu.Otelin sıcak ambiyansı ,canlı müzikli ,eğlenceli gecesi" keşke kalsaydık" dememize neden oldu.

Artık dönüş vakti geldiğinde yorgun ama bir o kadar da güzel bir geçirmenin mutluluğu , herkesin yüzünden okunabiliyordu.

Bu güzel davet için;  Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz 'a
                                     Belediye Başkan yardımcısı Emine Davarcıoğlu 'na ,
                                     Başarılı Şef  Elif Çıtak  @chefelifcitak' a çok teşekkürler.

Bu güzel günden kalan güzel karelerle sizleri baş başa bırakıyorum.Sevgiyle kalın...

Cheff hacersener.com

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..